storing NS app | NS Community
beantwoord

storing NS app

  • 2 October 2021
  • 8 reacties
  • 2392 Bekeken

Ik kan geen gegevens inzien in de ns app. Mijn man heeft nu ook de ns app maar bij hem kan ik de samenreiskorting niet aanzetten want dat staat er niet bij. Wat kan ik hier aan doen ?

icon

Beste antwoord door Rizana NS 2 October 2021, 15:43

Bekijk origineel

8 reacties

Goedemiddag en welkom bij de NS Community HelmaL1974

Jammer dat het inloggen niet lukt. We hebben inderdaad op dit moment een storing met Mijn NS. Lukt het je wel om via de website in te loggen? Daar kan je ook Samenereiskorting aanzetten. Mocht het alsnog niet lukken, dan kan je contact opnemen met de klantenservice. Wellicht is het mogelijk om achteraf de gemiste korting terug te krijgen, omdat je het niet aan kunt zetten. 

Badge +3

Het is een flinke storing dus zowel Mijn NS als de NS app werken niet.

Wegens de wachttijden bij de Klantenservice (telefoon) is bellen geen optie. DM via Twitter duurt ook lang (uren) las ik.

Dan maar compensatie achteraf vragen, met verwijzing naar dit topic.

Ik ervaar dezelfde problemen: zowel in de NS app als in MijnNS online kan ik geen klassenwissel doen omdat daar geen transacties zichtbaar zijn, zelfs mijn reis van vanmorgen staat er nu om 16:46 nog niet in. Nu betaal ik 1e klas terwijl ik 2e klas reis. 

Badge +3

Welkom bij de NS Community, @1414Marieke 

Het is inderdaad weer 'klote van de bok’, nu de website er ook weer uit ligt (van de app was al weken bekend).

Dat wordt dus contact opnemen voor je onterechte 1e klas reis, en hopen dat ze je tegemoet willen komen.

 

De app. is de laatste tijd een puinhoop, je kan de reishistorie niet lezen en de samenreiskorting kan je niet aanzetten. De app. tig keren verwijderd helpt totaal niet. Zelfs de informatiebalie kreeg geen toegang..Jammer NS erg slordig 

Onbekende fout met de communicatie met mijn ns geeft ie aan als ik mijn transacties wil bekijken

Kan ook niet bij mijn reishistorie  

Is dat een storing? Heb het nog nooit meegemaakt namelijk 

 

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij doet ‘ie er wel lang over om de transacties en reishistorie te tonen, blijft lang draaien, maar het wordt uiteindelijk wel vertoond. Mogelijk verloopt niet alles helemaal lekker. 

Bij mij doet ‘ie er wel lang over om de transacties en reishistorie te tonen, blijft lang draaien, maar het wordt uiteindelijk wel vertoond. Mogelijk verloopt niet alles helemaal lekker. 

Dit had ik intern zelfs ook vanmorgen. Zit wat vertraging in, inderdaad.

Reageer