Skip to main content
Antwoord

storing NS app

  • October 2, 2021
  • 8 reacties
  • 2498 Bekeken

Ik kan geen gegevens inzien in de ns app. Mijn man heeft nu ook de ns app maar bij hem kan ik de samenreiskorting niet aanzetten want dat staat er niet bij. Wat kan ik hier aan doen ?

Beste antwoord door Rizana NS

Goedemiddag en welkom bij de NS Community HelmaL1974

Jammer dat het inloggen niet lukt. We hebben inderdaad op dit moment een storing met Mijn NS. Lukt het je wel om via de website in te loggen? Daar kan je ook Samenereiskorting aanzetten. Mocht het alsnog niet lukken, dan kan je contact opnemen met de klantenservice. Wellicht is het mogelijk om achteraf de gemiste korting terug te krijgen, omdat je het niet aan kunt zetten. 

8 reacties

Rizana NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 2, 2021

Goedemiddag en welkom bij de NS Community HelmaL1974

Jammer dat het inloggen niet lukt. We hebben inderdaad op dit moment een storing met Mijn NS. Lukt het je wel om via de website in te loggen? Daar kan je ook Samenereiskorting aanzetten. Mocht het alsnog niet lukken, dan kan je contact opnemen met de klantenservice. Wellicht is het mogelijk om achteraf de gemiste korting terug te krijgen, omdat je het niet aan kunt zetten. 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • October 2, 2021

Het is een flinke storing dus zowel Mijn NS als de NS app werken niet.

Wegens de wachttijden bij de Klantenservice (telefoon) is bellen geen optie. DM via Twitter duurt ook lang (uren) las ik.

Dan maar compensatie achteraf vragen, met verwijzing naar dit topic.


  • Op het juiste spoor
  • June 22, 2022

Ik ervaar dezelfde problemen: zowel in de NS app als in MijnNS online kan ik geen klassenwissel doen omdat daar geen transacties zichtbaar zijn, zelfs mijn reis van vanmorgen staat er nu om 16:46 nog niet in. Nu betaal ik 1e klas terwijl ik 2e klas reis. 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • June 22, 2022

Welkom bij de NS Community, @1414Marieke 

Het is inderdaad weer 'klote van de bok’, nu de website er ook weer uit ligt (van de app was al weken bekend).

Dat wordt dus contact opnemen voor je onterechte 1e klas reis, en hopen dat ze je tegemoet willen komen.

 


  • Op het juiste spoor
  • June 27, 2022

De app. is de laatste tijd een puinhoop, je kan de reishistorie niet lezen en de samenreiskorting kan je niet aanzetten. De app. tig keren verwijderd helpt totaal niet. Zelfs de informatiebalie kreeg geen toegang..Jammer NS erg slordig 


  • Op het juiste spoor
  • July 17, 2022

Onbekende fout met de communicatie met mijn ns geeft ie aan als ik mijn transacties wil bekijken

Kan ook niet bij mijn reishistorie  

Is dat een storing? Heb het nog nooit meegemaakt namelijk 

 


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 17, 2022

Bij mij doet ‘ie er wel lang over om de transacties en reishistorie te tonen, blijft lang draaien, maar het wordt uiteindelijk wel vertoond. Mogelijk verloopt niet alles helemaal lekker. 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • July 18, 2022

Bij mij doet ‘ie er wel lang over om de transacties en reishistorie te tonen, blijft lang draaien, maar het wordt uiteindelijk wel vertoond. Mogelijk verloopt niet alles helemaal lekker. 

Dit had ik intern zelfs ook vanmorgen. Zit wat vertraging in, inderdaad.