studentenov werkt niet | NS Community
beantwoord

studentenov werkt niet

  • 17 August 2022
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Ik wilde net een treinreis boeken met mijn studentenov maar toen ik hem wilde boeken via de NS app moest ik alsnog betalen. Iemand enig idee hoe dit kan?

icon

Beste antwoord door Isitimela 17 August 2022, 13:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Je hoeft geen kaartjes te kopen als je een studentenreisproduct hebt. 

Het studentenreisproduct heb je (als het goed is) gekoppeld aan je persoonlijke OV-chipkaart. Als je dat nog niet hebt gedaan, kun je op deze pagina vinden hoe dat werkt. 

Wanneer je het studentenreisproduct hebt gekoppeld aan je OV-chipkaart, moet je op het station inchecken met je OV-chipkaart. 

Reputatie 7
Badge +3

Aanvulling op bericht @Isitimela :

Heb je SRP geactiveerd op jouw kaart en ga je voor het eerst als HBO of WO student reizen met SRP: deze gaat pas per 1 september in. Lees bij DUO over alles wat met SRP te maken heeft.

Reageer