Skip to main content
beantwoord

t

  • May 6, 2023
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb vorige week een jongerenticket gekocht maar het was niet gelukt dus ik kocht een nieuwe die het wel deed alleen heb ik nooit meer het geld van die ander terug gekregen. Ik had dus voor een betaald maar nooit een ticket ontvangen.

Beste antwoord door Tochjo

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij zijn geen medewerkers van NS, hebben geen toegang tot betalingsgegevens en kunnen geen restitutie regelen.

Je moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om je vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • 13193 reacties
  • Antwoord
  • May 6, 2023

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij zijn geen medewerkers van NS, hebben geen toegang tot betalingsgegevens en kunnen geen restitutie regelen.

Je moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om je vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7514 reacties
  • May 6, 2023

Hoi linavanmourik,

Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

EDIT: Tochjo heeft ook niks te doen deze middag, behalve F5-en 🤣