beantwoord

tarief enkele reis online klopt niet?!

  • 4 September 2022
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Goedemorgen, gisteren had ik gedoe vanwege een verlopen ov kaart. Ns heeft me na een (lange) chatsessie geholpen met kortingscodes. Alleen... Nu ik online een kaart wil bestellen via de link, kost een enkeltje Nunspeet Uithuizen 50 euro en 30 met korting. De kaart die ik gisteren bij de automaat kocht zonder korting kostte 25. Dit is ook het bedrag wat 9292 aangeeft. Vandaag krijg ik niemand aan de chat, de bot loopt steeds vast... Iemand een suggestie? Groet Dina

 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 4 September 2022, 12:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Weet je zeker dat het om een enkele reis gaat? De prijs voor een enkeltje is € 25,14. Een retourtje is twee keer zo duur, ongeveer 50 euro dus. Via welke link probeer je te bestellen?

Een link van tijdelijk reisrecht die de ns medewerker me stuurde. Ik kan er niet aangeven of ik enkel wil of retour.

Reputatie 6

Hey Dina wil nieuwe ov kaart aanvr, welkom bij de NS Community.

In het geval van kortingscodes leveren wij deze aan voor enkele of retour ritten. Deze codes en links zijn gescheiden. Als je nu alleen een retour rit kan bestellen terwijl je een enkele rit nodig bent raad ik je aan om contact op te zoeken met de klanten service voor een alternatief.

Hey Dina wil nieuwe ov kaart aanvr, welkom bij de NS Community.

In het geval van kortingscodes leveren wij deze aan voor enkele of retour ritten. Deze codes en links zijn gescheiden. Als je nu alleen een retour rit kan bestellen terwijl je een enkele rit nodig bent raad ik je aan om contact op te zoeken met de klanten service voor een alternatief.

Dank voor de tip, ik heb contact via de chat maar de persoon zegt dat ruilen niet gaat en ik moet nu gaan anders mis ik de trein

Reageer