Skip to main content
beantwoord

terugbetaling

  • December 23, 2021
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Hallo, ik ben Hoofddorp Zaandam, ik heb een e-ticket enkele reis gekocht, maar ik kon deze niet gebruiken omdat de kassa niet werkte, ik verzoek om restitutie van de ticketkosten.

Beste antwoord door Thom

Voor dit soort zaken moet u contact opnemen met Klantenservice.

Als er wel betaald is en er is iets misgegaan, dan wordt het binnen een aantal dagen automatisch teruggestort.

Dit is geen postadres van Klantenservice, maar een reizigersforum. 

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • December 23, 2021

Voor dit soort zaken moet u contact opnemen met Klantenservice.

Als er wel betaald is en er is iets misgegaan, dan wordt het binnen een aantal dagen automatisch teruggestort.

Dit is geen postadres van Klantenservice, maar een reizigersforum.