Hallo,
Ik heb gisteren avond een kaartje gekocht online maar die wil ik graag annuleren hoe kan ik dat doen?
Hallo,
Ik heb gisteren avond een kaartje gekocht online maar die wil ik graag annuleren hoe kan ik dat doen?
Etickets kunnen niet geannuleerd worden. Dat staat duidelijk in de voorwaarden maar die hebt u wellicht niet gelezen.
U kunt de klantenservice opbellen, en als u het kaartje nog niet gedownload hebt is het wel mogelijk om alsnog je geld terug te krijgen.
E-tickets kunnen helaas (nog) niet geannuleerd worden. Dit komt omdat men deze kaartjes, na downloaden, nog altijd niet ongeldig kan/wil maken.
Tegenwoordig wordt dit niet enkel in de kleine lettertjes vermeld maar ook redelijk netjes tijdens het bestelproces aangegeven.
Om ellende te voorkomen kunnen e-tickets het beste vlak voor de geplande reis aangeschaft worden. Voor zover men op vol tarief in de 2e klas reist, vormt OV-Pay (reizen met de bankpas) een beter alternatief.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.