Hello, I bought a Duiven - Ede Wageningen ticket today in the name of V Pronova and J Jerabek. Unfortunately, we did not take the train today and therefore did not use the tickets. I want to ask if the tickets can be canceled and refunded money?
Thank you, V Pronova
Beste antwoord door Sascha NS
Good afternoon V. Pronova. Welcome to the NS Community.
A ticket can only be reimbursed if you haven't collected it yet. If you haven't, please contact Customer Support and they'll help you out. Choosing not to use the ticket doesn't warrant a reimbursement I'm afraid.
Good afternoon V. Pronova. Welcome to the NS Community.
A ticket can only be reimbursed if you haven't collected it yet. If you haven't, please contact Customer Support and they'll help you out. Choosing not to use the ticket doesn't warrant a reimbursement I'm afraid.
In principe wordt er geen geld teruggegeven voor e-tickets. Maar je zou in dit geval contact op kunnen nemen met de klanteNService en hopen dat ze uit coulance toch iets voor je kunnen betekenen. Contact opnemen kan telefonisch (030-7515155), per chat of via Facebook of Twitter.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.