Ik heb mijn ticket nog niet gedownload. Ik heb de verkeerde datum. Hoe kan ik deze wijzigen. Het ticket staat op vandaag en ik heb het zaterdag nodig.
Als u echt zeker weet dat u het niet heeft gedownload of heeft geopend, neem dan even contact op met Klantenservice. Ze kunnen daar ogenblikkelijk zien of het is gedownload of niet.
Doorgaans is dat wel het geval en dan kunt u, en NS, zich de moeite besparen. Het heeft dan ook geen zin het te ‘proberen’.
Als een ticket met een verkeerde datum is gekocht, dan is er niet goed op gelet bij aankoop. Volgens voorwaarden is restitutie en/of wijziging niet mogelijk. Mocht het ticket echt niet gedownload of in de app gezet zijn dan zou je kunnen proberen of de klantenservice je tegemoet kan komen. Voor een volgende aankoop kijk voor betaling of de juiste datum er op staat.
Ik heb een eticket (niet gedownload) na overleg met Klantenservice NS kunnen annuleren en krijg binnen 30 dagen geld retour gestort.
Had een bezoek gepland wat niet door kon gaan en ik zat dus met 2 kaartjes in mijn maag. Superzuur.
Mocht kiezen wat ik wilde: kaartjes zonder datum of restitutie. Ik ben uiterst vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.