Ik heb mijn ticket nog niet gedownload. Ik heb de verkeerde datum. Hoe kan ik deze wijzigen. Het ticket staat op vandaag en ik heb het zaterdag nodig.
Antwoord
ticket -niet gedownload- verkeerde datum
Beste antwoord door Thom
Als u echt zeker weet dat u het niet heeft gedownload of heeft geopend, neem dan even contact op met Klantenservice. Ze kunnen daar ogenblikkelijk zien of het is gedownload of niet.
Doorgaans is dat wel het geval en dan kunt u, en NS, zich de moeite besparen. Het heeft dan ook geen zin het te ‘proberen’.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.