Ik wil een gekocht ticket voor een niet voltooide reis retourneren, kan dit? Sviatoslav Anenkov ticket.
Als het een e-ticket is, kunt u die niet retourneren en als u met retourneren geld terug zou krijgen vanwege een niet gemaakte reis, dan kan dat helaas ook niet.
Met e-tickets is helaas makkelijk te frauderen. Het is niet na te gaan of u gereisd heeft of niet en dan zou u de reis dus toch nog kunnen maken als u het geld terug zou krijgen. Dat doet NS natuurlijk niet.
Als een e-ticket niet geopend is kun je telefonisch of via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Staat het in de app of is geprint dan heb je een geldig kaartje, waar je geen geld voor terug krijgt.
Heb je het kaartje in een automaat gekocht en er niet mee ingecheckt, dan kun je naar een servicebalie of via X, chat of Facebook contact opnemen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.