ticket terugbetaling | NS Community
beantwoord

ticket terugbetaling

  • 18 March 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Toen ik het kaartje probeerde te gebruiken dat ik om 8 uur bij het houderstation had gekocht, kon ik het niet gebruiken vanwege mijn telefoon, en toen betaalde ik opnieuw voor een regulier kaartje.  Ik wil een terugbetaling van mijn ticket dat ik niet kan gebruiken.

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 18 March 2023, 14:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi ErkamTasdelen,

Dit is een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Wij kunnen je geen geld teruggeven.

Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Ik zou de afbeelding van het ticket weghalen. Er staan persoonlijke gegevens op en de code zou gekopieerd kunnen worden, waardoor iemand anders het ticket zou kunnen gebruiken. Klik rechtsonder het bericht op de drie puntjes en kies voor ‘Bewerk’.

Reputatie 7
Badge +3

Het kaartje is geopend, er zal door de klantenservice geen geld teruggegeven kunnen worden. Je beschikt nu over een geldig kaartje wat nog tot 19 maart 4.00 uur gebruikt kan worden. Je bent zelf verantwoordelijk voor het kunnen tonen van een kaartje op de telefoon. Of bedoel je dat je geen poortjes kon openen? Met deze codes kun je alleen door de poortjes met ‘scan ticket’. Misschien is de klantenservice coulant als je 2 kaartjes voor dezelfde reis kunt tonen. Wanneer je een kaartje uit de automaat hebt gekocht, wordt het lastiger om aan te tonen dat je ze beiden voor jezelf hebt gekocht en niet voor iemand anders.

Reageer