Skip to main content
Antwoord

Tickets gekocht in app, niet zichtbaar op OV kaart. Factuur nodig voor administratie

  • April 25, 2022
  • 7 reacties
  • 571 Bekeken

Beste,

Ik heb via de NS app twee treintickets gekocht. Van deze twee tickets ben ik op zoek naar een factuur/afschrift voor mijn administratie. De beide reizen zijn helaas niet gekoppeld aan mijn nieuwe OV-kaart, dus via Mijn NS kan ik deze niet terugvinden. In de app zie ik ze nog wel staan. Hoe kan ik hier een bonnetje van krijgen zodat ik dat in mijn zakelijke administratie kan verwerken?

Alvast bedankt. 

Groeten, Boj

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community, Boj Grob. De e-tickets zíjn de facturen. Daar staat immers alle nodige informatie op.

7 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2022

Welkom op onze NS Community, Boj Grob. De e-tickets zíjn de facturen. Daar staat immers alle nodige informatie op.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 25, 2022

Ik heb via de NS app twee treintickets gekocht. Van deze twee tickets ben ik op zoek naar een factuur/afschrift voor mijn administratie.

Je krijgt van e-tickets geen aparte factuur. Een afschrijving staat neem ik aan gewoon in je bankadministratie.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • April 25, 2022

Dank voor jullie reacties! Fijn dat ik hier wél een reactie krijg. Balen dat ik via de telefoon en chat al zeker een uur heb gewacht… Ik heb het doorgezet naar mijn administrator.


  • Sprinter
  • September 29, 2022

Hoi Ik ben Basel Hadid ik heb een ticket gekocht om op 30-09  van Den bosch naar Alkmaar te reizen maar ik ontvang nog geen reizbewijs zou je daarover kunnen helpen 


  • Op het juiste spoor
  • June 26, 2023

Hello, sinds kort kan je geen screenshot meer maken van de kaartjes, ik kan ze dus niet doorsturen naar de administratie.Hoe kan ik dat oplossen?  


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • June 26, 2023

Welkom op onze NS Community, bsobolewska. Kan je ook niet de bijlage openen die onder je naam bij het ticket staat?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 26, 2023

Hello, sinds kort kan je geen screenshot meer maken van de kaartjes, ik kan ze dus niet doorsturen naar de administratie.Hoe kan ik dat oplossen?  

Screenshot maken is niet meer mogelijk omdat er mee werd gefraudeerd.

Als het goed is heb je een email ontvangen met een link naar het kaartje. Die mail kun je doorsturen.