beantwoord

Tickets gekocht in app, niet zichtbaar op OV kaart. Factuur nodig voor administratie

  • 25 April 2022
  • 7 reacties
  • 433 Bekeken

Beste,

Ik heb via de NS app twee treintickets gekocht. Van deze twee tickets ben ik op zoek naar een factuur/afschrift voor mijn administratie. De beide reizen zijn helaas niet gekoppeld aan mijn nieuwe OV-kaart, dus via Mijn NS kan ik deze niet terugvinden. In de app zie ik ze nog wel staan. Hoe kan ik hier een bonnetje van krijgen zodat ik dat in mijn zakelijke administratie kan verwerken?

Alvast bedankt. 

Groeten, Boj

icon

Beste antwoord door Laura NS 25 April 2022, 12:53

Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op onze NS Community, Boj Grob. De e-tickets zíjn de facturen. Daar staat immers alle nodige informatie op.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb via de NS app twee treintickets gekocht. Van deze twee tickets ben ik op zoek naar een factuur/afschrift voor mijn administratie.

Je krijgt van e-tickets geen aparte factuur. Een afschrijving staat neem ik aan gewoon in je bankadministratie.

Dank voor jullie reacties! Fijn dat ik hier wél een reactie krijg. Balen dat ik via de telefoon en chat al zeker een uur heb gewacht… Ik heb het doorgezet naar mijn administrator.

Hoi Ik ben Basel Hadid ik heb een ticket gekocht om op 30-09  van Den bosch naar Alkmaar te reizen maar ik ontvang nog geen reizbewijs zou je daarover kunnen helpen 

Hello, sinds kort kan je geen screenshot meer maken van de kaartjes, ik kan ze dus niet doorsturen naar de administratie.Hoe kan ik dat oplossen?  

Welkom op onze NS Community, bsobolewska. Kan je ook niet de bijlage openen die onder je naam bij het ticket staat?

Reputatie 7
Badge +3

Hello, sinds kort kan je geen screenshot meer maken van de kaartjes, ik kan ze dus niet doorsturen naar de administratie.Hoe kan ik dat oplossen?  

Screenshot maken is niet meer mogelijk omdat er mee werd gefraudeerd.

Als het goed is heb je een email ontvangen met een link naar het kaartje. Die mail kun je doorsturen.

Reageer