Ik heb net een kaartje gekocht voor vandaag bedrag is afgeschreven maar waar is mijn kaartje. Niet te zien in de app. Graag snel reactie
Kijk snel in uw mail. Eventueel bij junk en het laden in de app gaat snel. Desnoods kunt u de code als pdf gebruiken en het poortje rechts er mee openen.
Goedemorgen Reep. Welkom bij de NS Community.
Een e-ticket komt niet automatisch in de app te staan. Zoals Thom aangeeft wordt deze per e-mail toegestuurd en daarin vind je de link om het ticket in de app te plaatsen.
.
Contact opnemen met Klantenservice 030 7515155. Ze sturen die dan alsnog. U krijgt een mail en dan gaat hij via de link daarin naar de app. U moet echt van te voren zorgen dat u een geldig kaartje heeft. Dat u ze niet kreeg is geen excuus als u in de trein zit zonder kaartje. . Vaak is het emailadres niet helemaal correct doorgegeven. Het kan vaak heel snel.
U heeft uw bericht weggehaald zie ik, ;-)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.