Heb een half uur geleden een groepsticket gekocht (en betaald) voor morgen. Maar zie nog geen mail verschijnen in mijn mailbox. Ook niet in de app. Komt dat goed?
Antwoord
Treinkaartje gekocht en betaald maar niet in mail
Beste antwoord door Schaaphok
Dank. Mail kwam vlak na m’n post (na een half uurtje) binnen (had eea ook via Twitter gemeld, dus wellicht heeft iemand hem een zetje gegeven). Normaliter krijg ik het binnen 10 minuten, dus daarom mijn twijfel, omdat ik na het afrekenen ook niet meer terug kwam op de NS site, maar een error melding kreeg.
Maar het is dus gelukt hoor 😊. Dank allen!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
