Ik heb zojuist een treinkaartje aangeschaft voor 15 februari, van Zwolle naar Schiphol maar als ik het kaartje probeer in te zien geeft de app een foutmelding met dat mijn internet er mogelijk even uit gelegen heeft terwijl dit helemaal niet het geval is geweest. Als ik de kaartjes als pdf wil downloaden krijg ik een soortgelijke foutmelding, weet iemand wat er aan de hand is? of kan ik mijn kaartje pas 24u voor de reis inzien? ik hoor het graag van iemand.
Hallo florisvanderwel en welkom bij de NS Community,
Helaas hebben we een storing betreffende het aanschaffen en openen van e-tickets. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dit zal ongetwijfeld wel opgelost zijn voor 15 februari.
Gelukkig heb je het treinkaartje pas 15 februari nodig en niet vandaag, want dan zou het minder fijn zijn als je het kaartje niet zou kunnen openen. Bij deze wil ik jou de tip geven om het kaartje nu nog niet te openen of in de app te zetten. Eenmaal geopend kun je niet meer rekenen op coulance mocht de reis onverhoopt niet door kunnen gaan. Bij de aankoop van het kaartje ben je akkoord gegaan met de voorwaarden dat wijziging en restitutie niet mogelijk zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.