Ik heb zojuist een treinkaartje aangeschaft voor 15 februari, van Zwolle naar Schiphol maar als ik het kaartje probeer in te zien geeft de app een foutmelding met dat mijn internet er mogelijk even uit gelegen heeft terwijl dit helemaal niet het geval is geweest. Als ik de kaartjes als pdf wil downloaden krijg ik een soortgelijke foutmelding, weet iemand wat er aan de hand is? of kan ik mijn kaartje pas 24u voor de reis inzien? ik hoor het graag van iemand.
beantwoord
Treinkaartje niet bereikbaar
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo florisvanderwel en welkom bij de NS Community,
Helaas hebben we een storing betreffende het aanschaffen en openen van e-tickets. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dit zal ongetwijfeld wel opgelost zijn voor 15 februari.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.