beantwoord

Treinticket kwam vertraagd in mail

  • 17 September 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hey,

Ik kocht gisteren om 10.50 een treinticket om de trein van 11.20 te kunnen nemen van rotterdam naar utrecht. Dit ticket kwam echter pas aan om 11.27 dus ik moest via mijn OV reizen. Kan ik hier een vergoeding voor krijgen want deze rit heb ik nu dubbel betaald.

 

Mvg,

Fivec

icon

Beste antwoord door Tomas NS 17 September 2022, 11:14

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Fivec en welkom bij onze Community.

Jammer om te lezen dat je ticket net niet op tijd binnen kwam. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Zij kijken graag even mee naar de opties.

Reputatie 7
Badge +3

Balen dat het ticket niet op tijd kwijt. Maar als je een ov-chipkaart hebt, waarom kies je dan voor een e-ticket? Ging het om een jongerenkaart, vraag dan de kosten van de reis van de ovchipkaart terug als dat duurder was.

Reageer