beantwoord

Tussenstop

  • 2 March 2023
  • 6 reacties
  • 195 Bekeken

 

Kan ik tussentijds uitstappen met een "Early Booking Off Peak Single" ticket?

Beste community,

bijgaand een vraag van een Nederland spoor nieuwkomer - excuses:

Ik heb er een geboekt van Den Haag naar Schiphol, maar wil graag een uurtje of twee uitstappen in Leiden (onderweg) om iemand te ontmoeten. Is dat mogelijk? Of heb ik een nieuw kaartje nodig?

Bedankt en vriendelijke groeten uit Berlijn
Andreas

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 March 2023, 21:25

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Dit is mogelijk; u mag met dit vervoerbewijs uw reis onderweg onderbreken.

Hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge

Dit is mogelijk; u mag met dit vervoerbewijs uw reis onderweg onderbreken.

Zijn dat geen tickets met.een tijdslot? Dan is 2 uur onderbreking mogelijk te lang of niet? Heb me niet zo in die tickets verdiept om eerlijk te zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is mogelijk; u mag met dit vervoerbewijs uw reis onderweg onderbreken.

Zijn dat geen tickets met.een tijdslot? Dan is 2 uur onderbreking mogelijk te lang of niet? Heb me niet zo in die tickets verdiept om eerlijk te zijn.

Wat jij bedoelt zijn de NS Voordeel tickets waarmee je op bepaalde trajecten trajecten korting krijg die afhankelijk is van de tijd, dan mag je inderdaad alleen tijdens een bepaald tijslot reizen.

De vraag gaat over het Vroegboek dal kaartje met een vast korting van 10%, voorwaarde is reizen in de daluren en minstens 4 dagen van te voren bestellen.

Reputatie 7
Badge

Wat jij bedoelt zijn de NS Voordeel tickets waarmee je op bepaalde trajecten trajecten korting krijg die afhankelijk is van de tijd, dan mag je inderdaad alleen tijdens een bepaald tijslot reizen.

De vraag gaat over het Vroegboek dal kaartje met een vast korting van 10%, voorwaarde is reizen in de daluren en minstens 4 dagen van te voren bestellen.

Ah, kijk en daarom ben ik machinist 😁

Dank voor de verduidelijking!

Reputatie 7
Badge +3

Ah, kijk en daarom ben ik machinist 😁

Iets als “Machinist hou je bij je stuurtafel”.  🤣

 

Reageer