beantwoord

twee keer kaartjes besteld voor dezelfde personen

  • 14 July 2023
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Mijn zoon en ik hebben allebei kaartjes besteld voor dezelfde personen, kunnen we één van beiden de kaartjes annuleren?

Mijn zoon Jelle vd Beek had ordernr ****** en ik ordernr ********

icon

Beste antwoord door MoDe 14 July 2023, 10:26

Bekijk origineel

2 reacties

Het was een kaartje naar Schiphol voor J van der Beek en twee railrunners voor A van der Beek en I van der Beek. Kan het geld van é'n van de twee misschien worden teruggestort.

Ze reizen vanmiddag met de trein van Buitenpost naar Schiphol

 

Reputatie 7
Badge +3

Vervelend dat er dubbele kaartjes zijn gekocht, maar wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity geen geld terug storten.

Geld voor gekochte en ongebruikte kaartjes terug krijgen, kan alleen als ze niet gedownload zijn. Met gedownloade kaartjes heb je geldige kaartjes. Als de kaartjes op exact dezelfde namen staan, zou je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice.  

Reageer