Afgelopen vrijdag ben ik van Schiedam naar Goes afgereisd. Ik wilde vooraf een digitale kaart kopen. Ik kreeg voor een retour Schiedam- Goes eigenlijk allen een dagkaart twv €56,40 als optie. Nu moet ik over een paar weken weer naar Goes en zie ik dat een retour €40,80 kost. Ik vind dit echt niet ok. Ik heb gewoon €15,60 te veel betaald. Ik vind dit echt niet ok.
Uit het niets stond ineens het bedrag van een dagkaart als enige optie
Beste antwoord door Stijn NS
Goedenavond Lorrelei en welkom bij de NS Community.
Ik vraag me af hoe je precies gezocht hebt om een ticket te kopen, want ik snap niet zo goed hoe je een dagkaart als enige optie krijgt. De meest gebruikelijke route is om een ticket aan te schaffen via de reisplanner, maar dan krijg je altijd een enkele reis of retour aangeboden. Via ons overzicht aan losse kaartjes en toeslagen op de website staan die twee vervlgens vermeld als eerste twee opties.
Hoe dan ook, vervelend om te lezen dat het gebeurd is. Ik vrees echter dat wij je hier weinig mee kunnen helpen. Het is voor ons niet te controleren hoe je de dagkaart precies gebruikt hebt.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.