Skip to main content

Goedemorgen, Ik wil u vragen de betalingstermijn te verlengen naar 20 april in plaats van 16 april, omdat ik op 20 april een bijstandsuitkering ontvang en ik het bedrag rechtstreeks ga betalen. Hartelijk dank.

Ik ben er nog niet zeker van dat men dit toestaat, maar u moet hiervoor bij Klantenservice zijn, 030 7515155. Wij zijn een reizigersforum en hebben geen toegang tot de administratie, kunnen u dus ook niet helpen.

Overigens: als het een eerste boete is, kunt u ook vragen om kwijtschelding. Dat wordt regelmatig toegestaan. Mogelijk verstandig om dat eerst te proberen.


Gaat het om een betaling van een factuur? Na een mislukte incasso krijg je een mail met betaallink. Via die link kun je de 20e betalen. Zorg wel dat je voor de volgende incasso genoeg op jouw rekening hebt staat. Als er regelmatig een incasso mislukt, kan een abonnement stopgezet worden.


Het lijkt me een UVB maar als TS het zo heeft geformuleerd, en dat hoop ik maar, kan het.


Reageer