Skip to main content

Vaak zie ik pas op het perron hoe druk het wordt in mijn trein. Op het perron kan ik van transporteur wisselen door een ‘overstap’, bijbetalen voor intercity direct, e.d.. Maar als ik op het perron besluit om naar de 1e klas te upgraden moet ik terug naar de automaten elders en mis ik mijn trein. Waarom kan ik niet op het perron zelf omzetten naar de 1e klas?

Met NS Flex kunt u binnen 15 minuten na inchecken nog upgraden naar de eerste klas in de app. Als dit voor u een belangrijke optie is, dan is een overstap op NS Flex wellicht een idee?


Dit kan ook via de website, via de browser op je telefoon naar ns.nl → inloggen in mijn ns. Moet je wel Flex hebben inderdaad.

Ik besluit meestal in de trein, want dan zie je pas echt of het nodig is, om eersteklas te gaan zitten. Zolang het nog binnen 15 minuten na incheck is kan dit gewoon. Plekje zoeken en op je telefoon de klassewissel doen. Handig 👍


Reageer