Ik heb een upgrade ticket van tweede naar eerste klasse gekocht, maar daar staat een andere datum op dan ik heb aangevraagd. Kan ik dat veranderen naar de correcte datum?
Bladzijde 1 / 1
Nee dat kan helaas niet. Bij de aankoop van de upgrade wordt op het eind volgens mij gevraagd of je de juiste datum hebt geselecteerd. Dus ik snap uw vraag niet helemaal.
E-tickets kunnen niet gewijzigd worden. Voor het afronden van het proces wordt de gekozen datum aangegeven, heb je toen niet gezien dat de datum niet klopte? Tijdens het bestelproces kun je wijzigen, na afronding niet meer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.