Vanmorgen een e-ticket gekocht en betaald, maar niet af te drukken of op de app op te slaan.
Bladzijde 1 / 1
Het beste kun je hiervoor telefonisch contact opnemen. Op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen we niet bij klantgegevens.
Ook zou je via pb Facebook, dm Twitter of chat contact kunnen opnemen maar momenteel duurt het daar langer voor je een reactie krijgt.
Hallo Frans Meens en welkom bij de NS Community,
Bedankt voor het gegeven antwoord, MoDe. Hier kan je onze contactgegevens vinden. Kan je je hiermee redden, Frans Meens?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.