Skip to main content
Antwoord

Vanmorgen E-ticket besteld en betaald,maar nog steeds niet kunnen afdrukken of op NS app op te slaan

  • June 19, 2023
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Vanmorgen een e-ticket gekocht en betaald, maar niet af te drukken of op de app op te slaan.

Beste antwoord door MoDe

Het beste kun je hiervoor telefonisch contact opnemen. Op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen we niet bij klantgegevens.

Ook zou je via pb Facebook, dm Twitter of chat contact kunnen opnemen maar momenteel duurt het daar langer voor je een reactie krijgt.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • June 19, 2023

Het beste kun je hiervoor telefonisch contact opnemen. Op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen we niet bij klantgegevens.

Ook zou je via pb Facebook, dm Twitter of chat contact kunnen opnemen maar momenteel duurt het daar langer voor je een reactie krijgt.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • June 19, 2023

Hallo Frans Meens en welkom bij de NS Community,

 

Bedankt voor het gegeven antwoord, MoDe. Hier kan je onze contactgegevens vinden. Kan je je hiermee redden, Frans Meens?