beantwoord

veranderen datum en naam 2 combi tickets voor gezondheidsbeurs Utrecht

  • 1 February 2023
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb 2 treintickets in combi met kaartjes voor de gezondheidsbeurs in Utrecht gekocht. 

Ik zou vrijdag gaan met iemand, maar die heeft Corona. Dus iemand anders gevonden, maar die kan alleen op zondag, terwijl het dagretour van deze tickets staan op  vrijdag. 

Ik zou deze dagretours graag willen veranderen, kan dat ?

 

Ticket nr. ****** veranderen in Amsterdam naar Utrecht, geldig op 5/2/2023 voor Y.van Vliet

Ticket nr. ****** veranderen Nieuwerkerk ad Y naar Utrecht Centraal, geldig op 5/2/2023 voor M.G. abbekerk

 

Excuses voor de overlast, ik hoop echt dat het kan, want dit is echt overmacht. 

Als geld terug een makkelijkere optie is, mag dat natuurlijk ook. 

 

Alvast heel hartelijk bedankt. 

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 1 February 2023, 13:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Moniek66,

Dat is helaas niet mogelijk. De tickets zijn niet op afstand ongeldig te maken, dus u zou ze alsnog kunnen gebruiken.

Zoals ook op de bestelpagina staat:

  • Het entreeticket is niet bruikbaar in combinatie met andere acties en aanbiedingen. Ook kun je de bestelling niet wijzigen of annuleren.

Ik zou deze dagretours graag willen veranderen, kan dat ?

Helaas geldt ook voor u: als u de voorwaarden voor etickets vooraf even had doorgelezen had u geweten dat etickets na aankoop niet meer gewijzigd of geannuleerd kunnen worden. Het is daarom verstandig etickets pas kort voor vertrek te kopen.

Reputatie 7
Badge +3

Overmacht of niet: wijzigen kan niet. De voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde.

Tip voor de volgende keer dat je e-tickets koopt: koop ze als je zeker weet dat je gaat reizen en download ze pas op de dag dat je gaat reizen.

Voor nu, ga op de dag dat de tickets geldig zijn. Misschien kan er via een reisverzekering iets geregeld worden (ik heb er 1 met evenementenverzekering erbij). 

Reputatie 7
Badge +3

De Spoordeelwinkel blinkt overigens niet uit in duidelijkheid over de gebruiksvoorwaarden van deze tickets.
 

Bron: https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/gezondheidsbeurs.html

Er staat weliswaar dat je de tickets niet direct moet verzilveren. Maar geen woord over de reden: na verzilvering is een wijziging niet meer mogelijk. En niet goed is geld weg.

Dit moet echt veel duidelijker vermeld worden in het bestelproces.

Reageer