beantwoord

veranderen van datum jongerendagkaart na aankoop

  • 28 June 2022
  • 1 reactie
  • 674 Bekeken

Ik kwam net na aankoop achter dat ik mijn jongerendagkaart voor de verkeerde datum heb ingeplant, dus zou het mogelijk zijn km hem naar een andere dag te kunnen verplaatsen? Bijvoorbeeld de volgende dag?

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 June 2022, 21:43

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Alleen als je het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Heb je het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou je je geld terug kunnen krijgen, dan zou je gratis kunnen reizen. Zou je de datum kunnen wijzigen, dan zou je twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

Je zou als je het ticket al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is je tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer