Hoi, ik heb een verkeerd kaartje gekocht, en die heb ik helaas moeten verwijderen. Zou ik alsjeblieft mijn geld terug kunnen krijgen?
Hoi, ik heb een verkeerd kaartje gekocht, en die heb ik helaas moeten verwijderen. Zou ik alsjeblieft mijn geld terug kunnen krijgen?
Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u voor terugbetaling contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.
U zou als u het ticket al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.