verkeerd kaartje
Beste antwoord door MoDe
Klantenservice heeft gehandeld volgens de voorwaarden. E-tickets kunnen na aankoop niet gewijzigd worden of geld terug. Er kan niet gecontroleerd worden of er met een e-ticket gereisd is/wordt. In een kaartje uit de automaat zit een chip, waardoor wel gezien kan worden of er mee ingecheckt is.
Het kaartje met korting wat je wilt kopen is geen geldig kaartje in combinatie met jouw abonnement. Wil je met korting reizen dan zul je met de kaart waarop het abonnement staat moeten inxhecken. Heb je flex dan kun je voor 1e klas een upgrade doen via de app of website
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.