verkeerd kaartje

  • 7 February 2022
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Vandaag heb ik een jongeren kaartje gekocht van €7,50 voor morgen. Echter heeft de app mij eruit gegooid, nadat ik alles weer op gestart had heb ik het kaartje gekocht, maar was het niet voor morgen (dinsdag 8 februari, maar voor vandaag 7 februari.) Ik snap niet hoe dit kan en zou graag mijn geld terug willen. 
In de bijlage zie u dat ik betaald heb voor het verkeerde kaartje van vandaag, dat eigenlijk morgen moest zijn. 
 

ik zie graag uw antwoord tegemoet.

 

hartelijke groet,

Maria Clara

 

 


2 reacties

Reputatie 6

Hey Maria Clara! Welkom bij de NS Community.

E-tickets die geopend zijn worden normaal niet vergoed. Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice. Daar kan nog gekeken worden wat er voor je mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien handig om de afbeelding met daarin persoonlijke gegevens waaronder naam en bankrekeningnummer te verwijderen @Daniël NS 

Reageer