Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

Vandaag heb ik een jongeren kaartje gekocht van €7,50 voor morgen. Echter heeft de app mij eruit gegooid, nadat ik alles weer op gestart had heb ik het kaartje gekocht, maar was het niet voor morgen (dinsdag 8 februari, maar voor vandaag 7 februari.) Ik snap niet hoe dit kan en zou graag mijn geld terug willen. 
In de bijlage zie u dat ik betaald heb voor het verkeerde kaartje van vandaag, dat eigenlijk morgen moest zijn. 
 

ik zie graag uw antwoord tegemoet.

 

hartelijke groet,

Maria Clara

 

 

Hey Maria Clara! Welkom bij de NS Community.

E-tickets die geopend zijn worden normaal niet vergoed. Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice. Daar kan nog gekeken worden wat er voor je mogelijk is.


Misschien handig om de afbeelding met daarin persoonlijke gegevens waaronder naam en bankrekeningnummer te verwijderen @Daniël NS 


Reageer