Beste, ik heb in de ns app een enkele treinreis gekocht van den haag centraal naar Rotterdam centraal. Nu kwam ik er bij het spoor achter dat dit kaartje voor 21 juli 2022 is en niet voor vandaag 30juni. Op het station kreeg ik te horen dat ik contact op moest nemen met de klantenservice en vervolgens een restitutie zou kunnen krijgen. Ik hoop snel iets te horen. Alvast bedankt!
Antwoord
verkeerd kaartje gekocht
Beste antwoord door MoDe
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Als je het kaartje niet gedownload/indeappgezet hebt, dan kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Overigens ben je bij aankoop akkoord gegaan met de voorwaarden dat restitutie of wijziging niet mogelijk is.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.