Skip to main content
Antwoord

verkeerd kaartje gekocht

  • June 9, 2023
  • 8 reacties
  • 375 Bekeken

Ik heb een retour kaartje gekocht ipv een enkele reis. Nu moet ik dus nog 1 enkele reis kaartje kopen maar kan hier iets voor geregeld worden dat het me niet dubbel gaat kosten? 

Beste antwoord door Daniël NS

Goedenavond Sknippie. Welkom bij de NS Community.

We kunnen hier niet zien wat de status van je ticket is. Als dit nog niet geopend is, dan zijn er nog enkele dingen mogelijk. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om te kijken wat er nu nog mogelijk voor je is.

8 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • June 9, 2023

U gaat niet dezelfde dag weer terug?


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2023

Goedenavond Sknippie. Welkom bij de NS Community.

We kunnen hier niet zien wat de status van je ticket is. Als dit nog niet geopend is, dan zijn er nog enkele dingen mogelijk. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om te kijken wat er nu nog mogelijk voor je is.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • June 9, 2023

Helaas is het wel geopend. Dus volgens telefoniste kan er niets meer aan gedaan worden. Ik reis pas volgende week zaterdag heen en zondag pas terug. Had dus 2 enkeltjes moeten zijn ipv retour. Ik blijf overnachten in Tilburg. Dus ga 100% niet terug op zaterdag. Ik dacht als ik dan nog 1 enkeltje moet kopen misschien dat het via klantenservice geregeld kan worden? 


  • Op het juiste spoor
  • June 26, 2023

Goeiemorgen, ik heb perongeluk het verkeerde kaartje gekocht en kan m niet terug draaien had een dal dag kaart jongeren nodig en had perongeluk een retour gekocht.

Kan dit terug gedraaid worden??

Met vriendelijke groet,

Reaven De Cuba


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • June 26, 2023

Welkom op onze NS Community, Reaven. Als het ticket nog niet geopend is, dan zijn er nog enkele dingen mogelijk. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om te kijken wat er nu nog mogelijk voor je is.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • June 26, 2023

Enkel als het ticket nog niet gedownload/geopend is dan is er nog wel e.a. mogelijk.

Zie de reactie van Daniel NS hierboven voor alle informatie. 🙂


  • Op het juiste spoor
  • June 26, 2023

Heb berichten gestuurd naar de klantenservice via een bot krijg alleen nog geen reactie

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 26, 2023

Heb berichten gestuurd naar de klantenservice via een bot krijg alleen nog geen reactie

 

De chat moet je open laten staan om bericht terug te krijgen. Bellen gaat sneller.