beantwoord

verkeerd kaartje gekocht

  • 9 June 2023
  • 8 reacties
  • 268 Bekeken

Ik heb een retour kaartje gekocht ipv een enkele reis. Nu moet ik dus nog 1 enkele reis kaartje kopen maar kan hier iets voor geregeld worden dat het me niet dubbel gaat kosten? 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 9 June 2023, 18:21

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge

U gaat niet dezelfde dag weer terug?

Reputatie 6

Goedenavond Sknippie. Welkom bij de NS Community.

We kunnen hier niet zien wat de status van je ticket is. Als dit nog niet geopend is, dan zijn er nog enkele dingen mogelijk. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om te kijken wat er nu nog mogelijk voor je is.

Helaas is het wel geopend. Dus volgens telefoniste kan er niets meer aan gedaan worden. Ik reis pas volgende week zaterdag heen en zondag pas terug. Had dus 2 enkeltjes moeten zijn ipv retour. Ik blijf overnachten in Tilburg. Dus ga 100% niet terug op zaterdag. Ik dacht als ik dan nog 1 enkeltje moet kopen misschien dat het via klantenservice geregeld kan worden? 

Goeiemorgen, ik heb perongeluk het verkeerde kaartje gekocht en kan m niet terug draaien had een dal dag kaart jongeren nodig en had perongeluk een retour gekocht.

Kan dit terug gedraaid worden??

Met vriendelijke groet,

Reaven De Cuba

Welkom op onze NS Community, Reaven. Als het ticket nog niet geopend is, dan zijn er nog enkele dingen mogelijk. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om te kijken wat er nu nog mogelijk voor je is.

Reputatie 7
Badge +1

Enkel als het ticket nog niet gedownload/geopend is dan is er nog wel e.a. mogelijk.

Zie de reactie van Daniel NS hierboven voor alle informatie. 🙂

Heb berichten gestuurd naar de klantenservice via een bot krijg alleen nog geen reactie

 

Reputatie 7
Badge +3

Heb berichten gestuurd naar de klantenservice via een bot krijg alleen nog geen reactie

 

De chat moet je open laten staan om bericht terug te krijgen. Bellen gaat sneller.

Reageer