beantwoord

Verkeerd station groepsticket

  • 14 July 2023
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Beste,

Ik dacht dat ik zojuist een groepsticket had besteld in de app van Sittard naar Enschede Kennispark voor zaterdag 15-07-2023, maar zie dat hier iets fout is gegaan en het ticket van Goor naar Enschede Kennispark is. Kan Goor aangepast worden naar Sittard? Ik hoor graag van u.

 

Met vriendelijke groeten,

Charlotte Meijers 

icon

Beste antwoord door Robert B 14 July 2023, 23:08

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community @CharlotteMeijers 

Dat lijkt me een gevalletje coulance, neem zo snel mogelijk contact op met de Klantenservice via 030 751 5155 en hou je ordernummer bij de hand.

Voor wie mogelijke fraude als reden aanhaalt om dat niet te vergoeden:

Een Groepsticket heeft altijd dezelfde prijs, dus de kans dat dezelfde groep (de tickets staan op naam) vanuit Goor i.p.v. Sittard naar Kennispark gaat reizen is nihil.

Aanpassen kan helaas niet, je zult het Groepsticket zelf dus alsnog moeten bestellen voor het juiste traject.

Reputatie 7
Badge +3

Nee, helaas kunnen e-tickets na betaling niet meer gewijzigd worden. Als je het ticket gedownload hebt, heb je een geldig ticket en zal NS klantenservice weinig voor je kunnen doen.

Nee, helaas kunnen e-tickets na betaling niet meer gewijzigd worden. Als je het ticket gedownload hebt, heb je een geldig ticket en zal NS klantenservice weinig voor je kunnen doen.

👎

Reputatie 7
Badge +3

Waar je wel op kunt wijzen is dat het niet aannemelijk is dat je voor een kort ritje een groepsticket koopt.

Reageer