verkeerd tikket besteld | NS Community
beantwoord

verkeerd tikket besteld

  • 11 June 2022
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Ik heb per ongeluk een verkeerd ticket besteld van Amersfoort naar leiden. 

 

Inmiddels heb ik het juiste ticket besteld ( Zwolle leiden ).

Zou ik het bedrag van het ticket teruggestort mogen krijgen? 

 

Mvg, 

 

Floris

icon

Beste antwoord door Thom 11 June 2022, 18:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als het een e-ticket is en het is geopend, dan krijgt u het geld niet terug. U kunt er namelijk gewoon mee reizen, dat is niet na te gaan. E-tickets worden bijna nooit terug gegeven, hooguit als fraude onmogelijk is.

Voor uw vraag kunt u hier niet terecht, wij kunnen er niets aan veranderen. U kunt contact opnemen met Klantenservice.  Maar ik denk dat u weinig kans maakt.

Reputatie 6

Hey FlorisPostmes. Welkom bij de NS Community.

Thom heeft hier het goede antwoord al gegeven. Verder heb ik ook de ordernummers uit je post verwijderd, het is niet handig om dit openbaar te plaatsten. 

Reageer