Skip to main content
Antwoord

verkeerde datum ingevoerd

  • July 8, 2016
  • 11 reacties
  • 1181 Bekeken

Ceejay64
Hallo heb per ongeluk een verkeerde datum ingevoerd, het moet vandaag (9 juli 2016) zijn ipv 10 juli 2016.

Kunnen jullie dit nog veranderen svp.

Beste antwoord door LauraR NS

Hoi Ceejay64, welkom op het forum.

Als het e-ticket is aangemaakt en geopend kan het niet meer worden aangepast. Heb je het e-ticket al geopend of dat nog niet?

11 reacties

Ceejay64
  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 8, 2016
Heb de eticket nog niet gedownload op mijn computer.

Please help!

LauraR NS
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • July 9, 2016
Hoi Ceejay64, welkom op het forum.

Als het e-ticket is aangemaakt en geopend kan het niet meer worden aangepast. Heb je het e-ticket al geopend of dat nog niet?

Sivan NS
  • Oud moderator
  • July 11, 2016
Ceejay, we horen graag nog of je jouw vervoerbewijs al hebt geopend. Inmiddels is het echter al 9 en 10 juli geweest, dus ik ben benieuwd of het allemaal is gelukt.

  • Op het juiste spoor
  • July 28, 2021

Heb vanavond per ongeluk een e ticket gekocht met datum van vandaag i.p.v morgen 1 al uit gedraaid..dus pech..maar de andere niet uit gedraaid. Zou daar geen geld voor terug geboekt voor mogen worden.

Jullie kunnen ook vast zien dat ik ze om 18.56 betaald heb.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • July 28, 2021

Welkom op onze NS Community JolandaSchreur. Zolang je hem niet hebt gedownload, geopend of geladen in de app is dat inderdaad mogelijk. Mijn advies is dan wel om hier morgen contact over op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan zien dat dit ticket vandaag niet is gebruikt en morgen kan het niet meer worden gebruikt. Nu nog wel, vandaar de vraag voor morgen. 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 28, 2021

Welkom op onze NS Community JolandaSchreur. Zolang je hem niet hebt gedownload, geopend of geladen in de app is dat inderdaad mogelijk. Mijn advies is dan wel om hier morgen contact over op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan zien dat dit ticket vandaag niet is gebruikt en morgen kan het niet meer worden gebruikt. Nu nog wel, vandaar de vraag voor morgen. 


Alleen bij ongeopende/niet gedownloade E-tickets is te zien dat ze niet gebruikt zijn. Zodra het ticket is geopend/gedownload is niet meer na te gaan of er mee gereisd is.

Dag/datum wordt voor betaling getoond, kijk daar de volgende keer goed naar.


  • Op het juiste spoor
  • July 29, 2021

Heb eindelijk s'avonds meteen gebeld. Dus ze wisten dat ik het kaartje om 18.56 niet meer ging gebruiken. Was een jongere kaart van 12 tot 17 jaar. Jammer dat ze daar niet wat soepeler in zijn.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 29, 2021

Wie zegt dat je het kaartje niet meer om 18:56 gaat gebruiken? Dan kun je best nog een trein nemen naar de andere kant van het land.


  • Op het juiste spoor
  • June 2, 2022

Treinticket gekocht op station datum van vandaag maar moet voor morgen zijn.Dus een ticket uit de automaat. 

Wat moet ik doen.


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • June 2, 2022

Treinticket gekocht op station datum van vandaag maar moet voor morgen zijn.Dus een ticket uit de automaat. 

Wat moet ik doen.

Als je verder niet met het ticket gaat inchecken, kun je na vandaag even contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer er te zien is dat het ticket niet gebruikt is, is er uit coulance vast en zeker wat mogelijk!


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 2, 2022

Zolang je niet met een kaartje uit de automaat hebt ingecheckt kun je hier geld voor terug vragen. Neem contact op met de klantenservice of ga naar een loket met het kaartje.