beantwoord

verkeerde datum ingevoerd


Hallo heb per ongeluk een verkeerde datum ingevoerd, het moet vandaag (9 juli 2016) zijn ipv 10 juli 2016.

Kunnen jullie dit nog veranderen svp.
icon

Beste antwoord door LauraR NS 9 July 2016, 15:21

Bekijk origineel

11 reacties

Heb de eticket nog niet gedownload op mijn computer.

Please help!
Hoi Ceejay64, welkom op het forum.

Als het e-ticket is aangemaakt en geopend kan het niet meer worden aangepast. Heb je het e-ticket al geopend of dat nog niet?
Ceejay, we horen graag nog of je jouw vervoerbewijs al hebt geopend. Inmiddels is het echter al 9 en 10 juli geweest, dus ik ben benieuwd of het allemaal is gelukt.

Heb vanavond per ongeluk een e ticket gekocht met datum van vandaag i.p.v morgen 1 al uit gedraaid..dus pech..maar de andere niet uit gedraaid. Zou daar geen geld voor terug geboekt voor mogen worden.

Jullie kunnen ook vast zien dat ik ze om 18.56 betaald heb.

Welkom op onze NS Community JolandaSchreur. Zolang je hem niet hebt gedownload, geopend of geladen in de app is dat inderdaad mogelijk. Mijn advies is dan wel om hier morgen contact over op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan zien dat dit ticket vandaag niet is gebruikt en morgen kan het niet meer worden gebruikt. Nu nog wel, vandaar de vraag voor morgen. 

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze NS Community JolandaSchreur. Zolang je hem niet hebt gedownload, geopend of geladen in de app is dat inderdaad mogelijk. Mijn advies is dan wel om hier morgen contact over op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan zien dat dit ticket vandaag niet is gebruikt en morgen kan het niet meer worden gebruikt. Nu nog wel, vandaar de vraag voor morgen. 


Alleen bij ongeopende/niet gedownloade E-tickets is te zien dat ze niet gebruikt zijn. Zodra het ticket is geopend/gedownload is niet meer na te gaan of er mee gereisd is.

Dag/datum wordt voor betaling getoond, kijk daar de volgende keer goed naar.

Heb eindelijk s'avonds meteen gebeld. Dus ze wisten dat ik het kaartje om 18.56 niet meer ging gebruiken. Was een jongere kaart van 12 tot 17 jaar. Jammer dat ze daar niet wat soepeler in zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Wie zegt dat je het kaartje niet meer om 18:56 gaat gebruiken? Dan kun je best nog een trein nemen naar de andere kant van het land.

Treinticket gekocht op station datum van vandaag maar moet voor morgen zijn.Dus een ticket uit de automaat. 

Wat moet ik doen.

Reputatie 6
Badge +2

Treinticket gekocht op station datum van vandaag maar moet voor morgen zijn.Dus een ticket uit de automaat. 

Wat moet ik doen.

Als je verder niet met het ticket gaat inchecken, kun je na vandaag even contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer er te zien is dat het ticket niet gebruikt is, is er uit coulance vast en zeker wat mogelijk!

Reputatie 7
Badge +3

Zolang je niet met een kaartje uit de automaat hebt ingecheckt kun je hier geld voor terug vragen. Neem contact op met de klantenservice of ga naar een loket met het kaartje.

Reageer