Skip to main content

Ik heb Meereisretour daluren, een enkele reis Dal, 2x en een railrunner geboekt op een verkeerde datum. Kan ik dat nog veranderen?

andere datum en hoe als het kan hoe dan?

 

Goedemiddag,
 

Zijn het e-tickets of fysieke kaartjes?

Als het e-tickets zijn kunt u (mits ongebruikt/ongeopend) contact opnemen met de Klantenservice.


Volgens de voorwaarden die je aangevinkt hebt voor het betalen van de kaartjes kunnen e-tickets niet gewijzigd worden en vindt er geen restitutie plaats.

Met andere woorden: je kunt de datum niet meer wijzigen.

Daarnaast vraag ik mij af wat de voorwaarden zijn van de meereisretour. Soms is deze alleen geldig als er meegereisd wordt met een abonnementhouder. En wat houdt die enkele reis Dal in?

Mocht je geen van de tickets geopend/gedownload hebben, dan kan het de moeite lonen om telefonisch, via X, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice.


Reageer