Hallo met Elisa Schaefer
Ik heb vanmiddag een ttrein tickit gekocht blijkt dat ik mijn email verkeerd heb ingevoerd op ****** maar het moet ******* zijn,
Hoop dat jullie dat nog kunne veranderen
Mvg Elisa Schaefer
Hallo met Elisa Schaefer
Ik heb vanmiddag een ttrein tickit gekocht blijkt dat ik mijn email verkeerd heb ingevoerd op ****** maar het moet ******* zijn,
Hoop dat jullie dat nog kunne veranderen
Mvg Elisa Schaefer
Als je het ticket door die fout niet hebt binnengekregen, neem dan even rechtstreeks contact op met de klantenservice, zodat die het ticket opnieuw (naar het juiste mailadres) kunnen sturen.
Ik heb wel de e-tickets opvangen in de browser maar ik kon het niet opslaan in NS App. Wel als pdf gedownload.
mag ik met pdf van e-ticket reizen?
mvg,
Akbar
ps: ik heb geen printer.
Hoi Akbar,
Nee, tegenwoordig mag dit niet meer. Het ticket moet uitgeprint of in de app geladen zijn.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.