Skip to main content
Antwoord

verkeerde email

  • April 4, 2022
  • 3 reacties
  • 1277 Bekeken

Hallo met Elisa Schaefer  

Ik heb vanmiddag een ttrein tickit gekocht blijkt dat ik mijn email verkeerd heb ingevoerd op ****** maar het moet ******* zijn,

Hoop dat jullie dat nog kunne veranderen

Mvg Elisa Schaefer

Beste antwoord door JurgenH

Als je het ticket door die fout niet hebt binnengekregen, neem dan even rechtstreeks contact op met de klantenservice, zodat die het ticket opnieuw (naar het juiste mailadres) kunnen sturen.

3 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • Antwoord
  • April 4, 2022

Als je het ticket door die fout niet hebt binnengekregen, neem dan even rechtstreeks contact op met de klantenservice, zodat die het ticket opnieuw (naar het juiste mailadres) kunnen sturen.


  • Op het juiste spoor
  • May 23, 2023

Ik heb wel de e-tickets opvangen in de browser maar ik kon het niet opslaan in NS App. Wel als pdf gedownload. 
mag ik met pdf van e-ticket reizen?

 

mvg,

Akbar

ps: ik heb geen printer. 


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 24, 2023

Hoi Akbar,

Nee, tegenwoordig mag dit niet meer. Het ticket moet uitgeprint of in de app geladen zijn.