verkeerde email | NS Community
beantwoord

verkeerde email

  • 4 April 2022
  • 3 reacties
  • 775 Bekeken

Hallo met Elisa Schaefer  

Ik heb vanmiddag een ttrein tickit gekocht blijkt dat ik mijn email verkeerd heb ingevoerd op ****** maar het moet ******* zijn,

Hoop dat jullie dat nog kunne veranderen

Mvg Elisa Schaefer

icon

Beste antwoord door JurgenH 4 April 2022, 18:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als je het ticket door die fout niet hebt binnengekregen, neem dan even rechtstreeks contact op met de klantenservice, zodat die het ticket opnieuw (naar het juiste mailadres) kunnen sturen.

Ik heb wel de e-tickets opvangen in de browser maar ik kon het niet opslaan in NS App. Wel als pdf gedownload. 
mag ik met pdf van e-ticket reizen?

 

mvg,

Akbar

ps: ik heb geen printer. 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Akbar,

Nee, tegenwoordig mag dit niet meer. Het ticket moet uitgeprint of in de app geladen zijn.

Reageer