Verkeerde kaartjes

  • 2 July 2022
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Hallo, ik heb per ongeluk kaartjes gekocht van Amsterdam naar Roosendaal in plaats van van Roosendaal naar Amsterdam.  Kan het op de een of andere manier veranderd worden?


7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi M Adamczyk en welkom bij de NS Community! 
Als je een ticket bij de automaat hebt aangeschaft, kan dit niet gewijzigd worden. Je kan hiervoor het beste nieuwe tickets kopen voor de juiste route. Wanneer je niet hebt in- en/of uitgecheckt met de verkeerde tickets, kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een restitutie. Voor e-tickets kan het helaas ook niet gewijzigd worden. Wanneer je het ticket nog niet geopend/gedownload hebt, kan je hiervoor wel een restitutie krijgen. Wanneer het ticket is geopend, is dat helaas niet mogelijk.

Ik heb kaartjes gekocht met de applicatie voor mijn kaart. Ik zou graag willen overstappen of van roosendaal naar Amsterdam gaan. Of morgen terug veranderen. Tickets zijn nog niet geopend.

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen ze kijken naar de mogelijkheden. 

Ik probeer al 40 minuten contact te maken in de chat, niemand antwoordt en neemt de telefoon niet op.

Reputatie 7
Badge

Het is erg druk.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult dus echt geduld moeten hebben. Wachttijd bij Twitter en en Facebook is ook lang, telefonisch gaat het snelst.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

M Adamczyk schreef:
Tickets zijn nog niet geopend.

Helaas, dat zijn ze wel want ze staan in je app.

Met ‘openen’ wordt bedoeld ze vanuit de mail in de app laden of downloaden.

 

Reageer