We hebben een meermanskaart voor 8 personen. 1 van de namen is verkeerd vermeld op de ticket Wat kunnen we hieraan doe?
Welke fout is precies gemaakt? De naam op de ticket en die van het ID moet gelijk zijn in principe. Een spelfout is doorgaans geen probleem.
Een spelfout zal niet zo'n probleem zijn maar iemand anders laten meereizen wel.
Ja er staat 1 lekker verkeerd ipv Brik staat er Brink Dus dan laten we het zo!
Niks aan de hand.
Ik heb mijn pasje ontvangen maar er staat een verkeerde naam op. Kan ik een nieuwe pas aanvragen?
Wat voor pasje?
Het betreft mijn ov pas!
Alle gegevens op de pas moeten exact kloppen, anders is hij ongeldig. U moet zelfs een nieuwe pas aanvragen, normaal gesproken worden daar geen kosten voor in rekening gebracht.
Alle gegevens op de pas moeten exact kloppen, anders is hij ongeldig. U moet zelfs een nieuwe pas aanvragen, normaal gesproken worden daar geen kosten voor in rekening gebracht.
Welles, en daar rekenen ze gewoon € 11 voor, zie https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-vernieuwen-en-beeindigen/gegevens-op-kaart-zijn-onjuist.htm
Wellicht dat bellen met 0900 0980 je een betere oplossing biedt. Als er Brik staat i.p.v. Brink dan lekker zo laten natuurlijk.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.