Skip to main content
Antwoord

verkeerde naam

• May 16, 2022
  • 9 reacties
  • 958 Bekeken

We hebben een meermanskaart voor 8 personen. 1 van de namen is verkeerd vermeld op de ticket Wat kunnen we hieraan doe?

Beste antwoord door Thom

Welke fout is precies gemaakt? De naam op de ticket en die van het ID moet gelijk zijn in principe. Een spelfout is doorgaans geen probleem.

9 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • May 16, 2022

Welke fout is precies gemaakt? De naam op de ticket en die van het ID moet gelijk zijn in principe. Een spelfout is doorgaans geen probleem.

• Koploper****
  • May 16, 2022

Een spelfout zal niet zo'n probleem zijn maar iemand anders laten meereizen wel.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 17, 2022

Ja er staat 1 lekker verkeerd ipv Brik staat er Brink Dus dan laten we het zo!

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • May 17, 2022

Niks aan de hand.

• Op het juiste spoor
  • June 22, 2022

Ik heb mijn pasje ontvangen maar er staat een verkeerde naam op. Kan ik een nieuwe pas aanvragen?

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • June 22, 2022

Wat voor pasje?

• Op het juiste spoor
  • June 23, 2022

Het betreft mijn ov pas!

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • June 23, 2022

Alle gegevens op de pas moeten exact kloppen, anders is hij ongeldig. U moet zelfs een nieuwe pas aanvragen, normaal gesproken worden daar geen kosten voor in rekening gebracht.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • June 26, 2022

Alle gegevens op de pas moeten exact kloppen, anders is hij ongeldig. U moet zelfs een nieuwe pas aanvragen, normaal gesproken worden daar geen kosten voor in rekening gebracht.

Welles, en daar rekenen ze gewoon € 11 voor, zie https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-vernieuwen-en-beeindigen/gegevens-op-kaart-zijn-onjuist.htm

Wellicht dat bellen met 0900 0980 je een betere oplossing biedt. Als er Brik staat i.p.v. Brink dan lekker zo laten natuurlijk.