beantwoord

verkeerde treinkaartje gehaald

  • 5 August 2022
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

hallo, 

ik heb wen treinkaartje van utrecht centraal naar almelo gehaald. Alleen heb ik dal uren aangevinkt dat wist ik niet. Ik wil die graag terug omdat ik weer een nieuwe kaartje moest kopen! 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 5 August 2022, 19:12

Bekijk origineel

2 reacties

Bij het kaartje staat duidelijk aangegeven: ‘Samenreisticket Dal’. U moet dus reizen in de daluren en u moet samen reizen met iemand met een abonnement. U leest toch eerst wat er staat voordat u het goedkoopste kiest?

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Chahrazad,

In principe wordt er geen geld teruggegeven voor gekochte e-tickets. Als je nu een nieuw ticket met precies hetzelfde traject, datum en naam hebt gekocht, zou je kunnen proberen of de klanteNService uit coulance iets voor je kan betekenen.
Contact opnemen met de klanteNService kan telefonisch (030-7515155), per chat of via een bericht op Facebook of Twitter.

Reageer