hallo,
ik heb wen treinkaartje van utrecht centraal naar almelo gehaald. Alleen heb ik dal uren aangevinkt dat wist ik niet. Ik wil die graag terug omdat ik weer een nieuwe kaartje moest kopen!
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelhallo,
ik heb wen treinkaartje van utrecht centraal naar almelo gehaald. Alleen heb ik dal uren aangevinkt dat wist ik niet. Ik wil die graag terug omdat ik weer een nieuwe kaartje moest kopen!
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelBij het kaartje staat duidelijk aangegeven: ‘Samenreisticket Dal’. U moet dus reizen in de daluren en u moet samen reizen met iemand met een abonnement. U leest toch eerst wat er staat voordat u het goedkoopste kiest?
Hoi Chahrazad,
In principe wordt er geen geld teruggegeven voor gekochte e-tickets. Als je nu een nieuw ticket met precies hetzelfde traject, datum en naam hebt gekocht, zou je kunnen proberen of de klanteNService uit coulance iets voor je kan betekenen.
Contact opnemen met de klanteNService kan telefonisch (030-7515155), per chat of via een bericht op Facebook of Twitter.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.