beantwoord

Verschil

  • 31 October 2022
  • 6 reacties
  • 147 Bekeken

Als ik ga kijken wat mijn heenreis kost, zegt NS € 7,81

Kijk ik terug naar mijn historie kost het € 8,93 (dal abo)

Waar komt dat verschil vandaan?

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 31 October 2022, 11:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat heeft met het instaptarief te maken. Dat is per vervoerder anders.

Reputatie 7
Badge +3

Is dit niet hetzelfde probleem als:

Als je 40% van die € 2,81 afhaalt, kom je in totaal op € 7,81.

@MirandaHu Het probleem is dus dat als je met NS Flex in de daluren bij NS incheckt, maar vervolgens in de spits overstapt naar Qbuzz, je geen korting meer krijgt voor het laatste stuk. Dit speelt pas een jaar of vier en ze lijken niet van plan dit op te gaan lossen. Je kunt bij Qbuzz het verschil terugvragen. (0900-0109)

Reputatie 7
Badge +3

Is dit niet hetzelfde probleem als:

Als je 40% van die € 2,81 afhaalt, kom je in totaal op € 7,81.

@MirandaHu Het probleem is dus dat als je met NS Flex in de daluren bij NS incheckt, maar vervolgens in de spits overstapt naar Qbuzz, je geen korting meer krijgt voor het laatste stuk. Dit speelt pas een jaar of vier en ze lijken niet van plan dit op te gaan lossen. Je kunt bij Qbuzz het verschil terugvragen. (0900-0109)

Je hebt gelijk @mrfreeze alleen zou met flex de korting gewoon moeten blijven gelden.

Reputatie 7
Badge +3

Ja precies, dat is nou het hele probleem 😉

Reputatie 7
Badge +3

Er is hier een langlopend topic over die je als je daar zin en tijd voor hebt zou kunnen doorlezen. Heb je daar geen zin en tijd voor, is vooral het uiteindelijke antwoord van Qbuzz van belang, dat kun je hier lezen. 

Badge +3

En een soortgelijk topic (vanaf hier wordt het interessant want wat Qbuzz daar zegt kan niet kloppen, heeft in ieder geval niets met NS Flex te maken)

Reageer