beantwoord

vraag over factuur

  • 10 January 2023
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste NS Team,

 

heb online NS reis geboekt ordernummer xxxxxx - 1xDagretour 33,80 betaald via ideal 10.01.2023 om 14:25 uur. Mail otvangen en heb dan e-ticket op mijn NS app gehaald maar kan onder mijn NS betaaloverzicht niet de factuur vinden.

Omdat het een zakelijke reis is, alsjeblieft graag een factuur an xxxxxxx mailen.

 

dank je well

mvg

Davut Aman

 

moderator: gegevens verwijderd uit bericht

icon

Beste antwoord door Tomas NS 10 January 2023, 19:36

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Davut en welkom bij onze Community. Ik heb je ordernummer en de e-mailadressen uit je bericht verwijderd omdat dit een openbaar forum betreft.

Van E-tickets kunnen wij helaas geen facturen aanmaken. Je kunt hiervoor de bevestigingsmail gebruiken van de aanschaf, daar staat de prijs van het ticket in vermeld. Ook kun je eventueel het ticket zelf gebruiken, daar staat naast de prijs ook de datum en reis op.

Reageer