Ik heb een e-ticket met “vroegboek dal” gekocht, maar door een fout is de route Lelystad-schiphol ipv Schiphol-Lelystad op het e-ticjket vermeld.
Kan ik dit e-ticket nog van route veranderen of gebruiken op die dag?
Ik heb een e-ticket met “vroegboek dal” gekocht, maar door een fout is de route Lelystad-schiphol ipv Schiphol-Lelystad op het e-ticjket vermeld.
Kan ik dit e-ticket nog van route veranderen of gebruiken op die dag?
Nee e-tickets zijn na aanschaf niet meer te wijzigen.
Het ticket kun je gebruiken voor de route en datum die op ticket staan. Je kunt deze na aankoop niet meer wijzigen. Met die voorwaarden ben je akkoord gegaan door het aanvinken ken van de voorwaarden. Voor de omgekeerde reis zul je een nieuw ticket moeten kopen. Mocht je het ‘foute’ ticket niet geopend hebben dan zou je nog telefonisch, via X, Facebook of chat contact kunnen opnemen met de klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.