Skip to main content
Antwoord

vroegboek dal

  • December 26, 2023
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Ik heb een e-ticket met “vroegboek dal” gekocht, maar door een fout is de route Lelystad-schiphol ipv Schiphol-Lelystad op het e-ticjket vermeld.

Kan ik dit e-ticket nog van route veranderen of gebruiken op die dag?

Beste antwoord door MoDe

Het ticket kun je gebruiken voor de route en datum die op ticket staan. Je kunt deze na aankoop niet meer wijzigen. Met die voorwaarden ben je akkoord gegaan door het aanvinken ken van de voorwaarden. Voor de omgekeerde reis zul je een nieuw ticket moeten kopen. Mocht je het ‘foute’ ticket niet geopend hebben dan zou je nog telefonisch, via X, Facebook of chat contact kunnen opnemen met de klantenservice.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • December 26, 2023

Nee e-tickets zijn na aanschaf niet meer te wijzigen. 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • December 26, 2023

Het ticket kun je gebruiken voor de route en datum die op ticket staan. Je kunt deze na aankoop niet meer wijzigen. Met die voorwaarden ben je akkoord gegaan door het aanvinken ken van de voorwaarden. Voor de omgekeerde reis zul je een nieuw ticket moeten kopen. Mocht je het ‘foute’ ticket niet geopend hebben dan zou je nog telefonisch, via X, Facebook of chat contact kunnen opnemen met de klantenservice.