Beste medereizigers,
Sinds september 2022 heb ik op mijn kaart de optie keuzedagen.
Dat is nog eens leuk wanneer je net 60 geworden bent. Nu heb ik de keuzedagen geactiveerd bij de automaat in januari 23.
Pas gebruik gemaakt van de keuzedagen begin april. Opeens zie ik dat ik niet 5 dagen tegoed heb maar 3! Toch maar “even” gebeld met de klantenservice. Nu blijkt dat ik 2 dagen in 2022 al had moeten opmaken. HUH? Uiteraard kon de NS daar niets aan doen zo werd me verteld. Maar ze blijven toch een jaar geldig? Tja, dat wist deze medewerker ook niet. Ik ben echt kwaad. Zoveel mailtjes van de NS en er is geen enkele ziel bij de NS die bedenkt om nieuwe gebruikers te attenderen op dat feit.
Kennelijk is een jaar geldig in 2022 heel anders dan in 2023. Ik begrijp en niets meer van.
Hoe zit dit nu? Ik hoop dat een van de lezers hier wat licht op kan werpen.
Dank alvast.
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineel