Ik gebruik mijn iPhone om in- en uit te checken. Op mijn bankrekening zie ik nadien alleen maar onbegrijpelijke codes in de omschrijving staan . Ik zou graag zien dat ik van A naar B ben gereisd. Waarom ontbreekt deze informatie?
Op de website van ovpay kan je de details opvragen: https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht
Waarom dat niet gewoon in de omschrijving van de incasso staat? Misschien is daar niet genoeg ruimte voor.
Goedemiddag Willemt, Welkom op de NS Community!
De code die begint met NLOV is het referentienummer van jouw OV-Pay betaling. Als je dit referentienummer samen met het bedrag invult op de website van OV-Pay kan je jouw reisgeschiedenis terug zien.
Het is niet mogelijk om jouw reisgegevens in de omschrijving van jouw afschrijving te zetten omdat een OV-Pay afschrijving uit meerdere in- en uitcheck momenten kan bestaan bij verschillende vervoerders. OVpay zelf regelen.
Ik gebruik mijn iPhone om in- en uit te checken.
Welkom bij de NS Community.
Je probleem heeft niets met de NS te maken, dus regel het gerust via https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht
Oh,
Goedemiddag Willemt, Welkom op de NS Community!
De code die begint met NLOV is het referentienummer van jouw OV-Pay betaling. Als je dit referentienummer samen met het bedrag invult op de website van OV-Pay kan je jouw reisgeschiedenis terug zien.
Het is niet mogelijk om jouw reisgegevens in de omschrijving van jouw afschrijving te zetten omdat een OV-Pay afschrijving uit meerdere in- en uitcheck momenten kan bestaan bij verschillende vervoerders. OVpay zelf regelen.
Dank je wel, Melissa.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.