ik kocht op zondag in de trein een Intercity Direct toeslag kaartje omdat ik vergeten was dat bij het station te scannen. Ik moest vol tarief afrekenen. ik deed dat maar om niet zwart te reizen, maar toen ik dat op de chat navroeg zeiden ze dat dat voor heel de dag gelden kan dus ze daarom maar vol tarief rekenen. slaat nergens op omdat A het aan de reis gekoppeld moet zijn en B, het heel de zondag 24uu lang daltarief is.-tijd en datum staan erop- En toen ik het aan de lijn was werd ik in mijn verhaal weggedrukt en toen ik daarna weer opbelde was optie 3, geld retour, plots gesloten....... Hoe zit dat nou. Ik heb ALLE bewijzen aan mij kant en voor 2 personen betaald
waarom is digitale toeslag duurder dan aan de paal
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
